من گرگ کوهستانم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
من گرگ کوهستانم
نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391
بازدید : 609
نویسنده : طیب احتشامی و زبیر ملازهی

من گرگ کوهستانم


(.
من گرگ کوهستانم .... عاشق بلوچســـتانم)
(
مَثَـل هامـــون جـــاز.... بلبل عشق ماشکیدم)
(
رهروپیچان بمپور .... لسان زاهدانم)
(
شرم سال تربت .... کوه آتشفشان تفتانم)
(
زدل جان کن سوران.... آب زمزم سراوانم)
(
چوزعیم کرمان .... آبی دریای مکّرانم)
(
وطن دلبند بشاگرد.... مردبلوغ دشتیاریم)
(
سرزمین آرزوهای تیس .... چهاربهار راسکم)
(
گلستان سازقصرقند.... لنج وکشتی کنارکم)
(
آهنگ سنّت گواتر.... دونلی اسفندارسربازم)
(
اقلیم صاف بارانی لاشار.... شئ مرید وهانی خاشم)
(
همسفرمبارزپیشین.... دادشاه ایرانشهرم)
(
چشم زمین کهیر.... باس تاریخ کهنوجم)
(
نیزارهامون مک.... رود باتلاق دلگانم)
(
لال دریای زرآباد.... سواحل اقیانوس چابهارم)
(
سواربی صدا فنوج.... مردم کوه نیک شهرم )
(
مجلس ساز میرجاوه.... بندرنشین مهر جاسکم)
(
مرغ مدعی بیرگ.... نقابدار مینابم )
(
عبرت زلزله بم .... دونامی شهر نگورم)
(
رود پیچان باهو .... مرزدارجالقم )
(
خلیج مواج پسابندر.... درهّ ی تخت ایرافشانم)
(
نویسنده شعرآسکان.... کوه دشت بزمانم)
(
افسانه های آهوران.... کویر لوت نصرت آبادم)
(
مقبره ی نالک سرحد.... لبز انور گزانی ام)






مطالب مرتبط با این پست
.